Måndag 20110822

Jag har varit på riktigt skruttigt humör större delen av dagen idag, inte orkat göra någonting, mest bara dragit runt och lyssnat på ännu fler dokumentärer på p3.
Jag har strukit lite lakan och sytt lite fler kuddar och bakat muffins också. Och startat en diskmaskin. Och betalat räkningar. Och sökt jobb... Hmm, jag har ju faktiskt gjort en hel del.
Gardiner till Ted har jag gjort också, sen gick jag hem till Ted med gardiner och nybakade muffins. Snälla jag.

Nu ska jag försöka med det där som kallas "ta det lugnt" en stund innan det är dags för sängen. En bok, en muffins, ett glas vin.

Fan vad livet är fint!
 
 
 

Rena lakan, rent och nystruket överkast, nysydda kuddar
 
 
 

En kudde jag pillade ihop av stuvbitar. Även denna har fleece på baksidan, jättemysigt!
 
 
 

Överdos av dessa jävla kuddar! Här är en skrynklig stackare som blev lite för stor. Jag ska förminska den när ork finns.
 
 
 

Två tavlor satte jag upp i långa snören också.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0