Ett nytt jobb, en dejt och total besatthet

Idag har jag börjat nytt jobb. Eller nytt och nytt, men nytt för den här gången. Jag har börjat på incheckningen på Arlanda. Det är precis som i Oslo, förutom att det är fler terminaler och jag har ingenriktig koll på just terminalerna, men det kommer väl med tiden.
Ja, det var steg två i att ta över hela flygplatsen, moahahaha...

Jag var på dejt för ett par dagar sen. En sån där jättemysig kväll med ösregn. Vi gömde oss på en jättemysig resturang, pratade, åt jättegod mat och efteråt hade det slutat regna, så vi promenerade och höll varandra i händerna. Totalmys!

Jag fortsätter mitt klänningsprojekt också. Jag höll på att komma för sent till jobbet idag eftersom jag satt och sydde och helt glömde bort tiden. Herregud, jag har ju blivit helt besatt!
Låt den där nedrans klänningen bli klar nån gång nu, så jag kan börja tänka på andra saker.
Men istället för att fundera på vettiga saker jag kan göra när den är klar har jag börjat fundera på andra saker jag kan sy. Hmm, vad är det som händer? Jag som inte kan sy... Jag tycker ju inte ens om att sy...

Nu ska jag i alla fall sova, så jag orkar upp och fortätta övertagandet av flygplatsen imorgon.

Puss och kram!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: hargitta

Lite för lite info om den där mysiga dejten ;)

2011-05-20 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0