Tonfisk och pesto

Åh vad jag är duktig, jag har tränat i nästan en och en halv timme idag och det känns i kroppen kan jag säga. Jag har så ont i benen att jag knappt kan gå redan nu och det kommer säkerligen bli värre till imorgon.
Till middag fick vi tomatsoppa och tonfiskmackor med pesto, sååå gott! Åh, jag skulle kunna leva på det resten av mitt liv... Eller åtminstone resten av den här veckan.
Vinet puttrar och myser i sin hink och luktar faktiskt riktigt gott och surdegen har jag matat såhär på kvällen. Lite nattamat ska den ju ha :)
Jag har även påbörjat ett tårtexperiment till på lördag då jag tänkte ge mig på att baka en våningstårta. Idag har jag klarat av första experimentet, vilket bestod av att vispa ihop grädde med Nutella och ja, jag kan säga att det blev ritkigt lyckat.
Imorgon ska jag prova att blanda vaniljvisp med gelatin. Gud vad jag är pyssig!
Nu orkar jag dock ingenting mer alls, så jag ska ta min goda bok och krypa ner i sängen. Kanske en kopp te också.
Imorgon väntar mer träning och Anna har lovat att släpa mig in i gymmet om jag inte kan gå.
Godnatt!
xoxox

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är pysslig? Du menar pyssling? ;)

2012-01-31 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0