130827

Förlåt mig kära blogg att jag inte brytt mig om dig de senaste dagarna, men jag har varit långt ifrån toppform. I helgen flydde jag ut i skogen och gömde mig från världen, ägnade min tid åt att sitta still och läsa. Jag kom ut en liten sväng för att fånga lite svamp också, vilket var väldigt mysigt. Svampplockning är helt och hållet min grej.
 
Jag klippte av mig håret också. Lite halvspontant sådär. Jag gillar det!
 
Här kommer lite bilder innan jag åker till jobbet.
 
 
 
Svampskog
 
 
 
Inomhuspyssel
 
 
 
Mitt nya husdjur
 
 
 
En näve kantareller
 
 
 
En näve blåbär
 
 
 
Kristian i TV-soffan
 
 
 
Nya frisyren
 
 
 
Gårdagens prestation samt belöning.
 
 
 
Nu måste jag jobba lite.
Hörs!
 
 
 
xoxox
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0