Hägersten 18.21

Åh, jag är så trött! Helt sjukt efter att ha sovit helt ostört en hel natt.
Jag har dock haft en riktigt bra och produktiv dag, jag har sprungit (ja, jag kämpar vidare med min app), skrivit ner viktiga saker, lagat lunch och varit på massage.
Massagen var en ganska ovanlig och rolig upplevelse. Det har öppnat ett litet thai-massageställe precis vid mig, så nu bestämde jag mig för att prova. Jag bokade en tid, kom dit, fick klä av mig allt utom trosorna och lägga mig på en madrass på golvet. Sen satte massören igång. Jäklar vad strak hon var! Hon var yttepytteliten och hade de starkaste nypor jag känt i hela mitt liv. Inte nog med det, hon körde med sina armar, armbågar och ben också. Jösses, det känns som att jag blivit överkörd av ett tåg! Innan jag gick fick jag dessutom ett glas vatten och en kram.
Det här är nog anledningen till att jag är så trött.
 
Jag funderar på vad jag ska äta till middag. Jag tror att jag har en burk fiskbullar hemma, men de är jag inte speciellt sugen på. Hur ofta kan man gå till japanen på hörnet egentligen? Det känns som att jag varit där flera gånger i veckan den sista tiden. Sushi och dumplings, det är min standardbeställning. Lite av varje. Och riktigt gott!
 
Nu har jag suttit och druckit te och ritat en stund. Det slutade med att jag blev sur för att det inte alls blev som jag ville. Jag vill mest bara rita och måla just nu. Jag kanske ska dra fram akrylfärgerna och rocka loss lite. Eller så fortsätter jag att måla naglarna...
 
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0