Att resa genom Sverige

Resa kan man göra på många olika sätt, stanna till här och där, ta del av kultur och historia, se nya platser och möta nya människor, ELLER så kan man göra som jag och kasta in all packning (inklusive Kristian) i bilen, trycka på gasen och bara stanna en enda gång för att tanka.
Jag körde hem från Helsingborg idag. Så sjukt tråkigt! Det gick i alla fall bra, trots att jag var livrädd att jag skulle få slut på bensin efter vägen...
Det är verkligen otroligt skönt att vara hemma i mitt eget hem igen. Jag älskar verkligen min lägenhet!
Kristian har gått och gömt sig i en gammal mjölkkartong och jag packar upp och diskar och lagar massor med mat. Härlig fredagskväll!
Jag avslutar med att bjuda på ett par bilder från E4:an. Enjoy!
 
 
 
 
 
Ja hörrni, bättre än såhär blir det alltså inte...
 
 
Vi klämmer in en Dagens Danmark också
Idag var det ju nästan osynligt på grund av dis
 
 
 
Okej, en bild på att jag motionerat idag också.
 
 
Så, nu tar jag helg!
 
 
 
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0