Greetings from Skåne

 
 
Jag har dragit till Skåne några dagar. Jag kom på det hastigt och lustigt, så jag packade lite kläder, stoppade ner Tyrann i en låda och for iväg.
Skåne hälsade mig välkommen genom att försöka dränka mig. Tack. Regnet fullkomligt öste ner när jag anlände, vilket gjorde att jag höll mig inne hela kvällen och missade mon 45-minuters motionsrunda som Run Keeper sa att jag skulle ta under måndagen. Detta fick till följd att jag skulle ta den idag istället, vilket passade ganska bra eftersom mamma alltid går en promenad på morgonen. Jag drog alltså på mig träningskläderna och bestämde mig för att ta en lugn runda i typ 45-50 minuter.
I bokskogen är det ju fint att springa, tänkte jag och hittade nåt elljusspår som jag började följa.
Sen var jag vilse.
Jag brukar ändå ha ganska bra lokalsinne, men allting verkade ha blivit satt ur spel och jag hade ingen aning om vart jag var.
Det hela slutade ändå med att jag kom hem efter en dryg timme och då hade jag (helt utan att det var meningen) slagit alla mina tidigare rekord och tillryggalagt över 9 km.
 
 
I början på färden var det fint väder...
 
 
 
Men det gick över...
 
 
Här kan man springa vilse...
 
 
 
Då ser det ut såhär på kartan...
 
 
 
Jaja, dags att sova. Imorgon ska jag ut och springa på Råå. Vi får väl se om jag någonsin kommer tillbaka efter det...
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0