Hägersten 18.02

Sådärja, nu har jag lagt ytterligare en mindre förmögenhet på Kristian. Det köptes stegar och klätterleksaker och mat och sand. Tröttisen hade ingen lust alls att kolla in sina nya frächa prylar utan käkade lite utav maten och somnade om. Tråkiga gnagare.
 
Jag tog en bild på mig själv och det är verkligen första gången som jag ser att jag är lik både min mor och far. Var jag och bror är lika är dock fortfarande ett mysterium.
 
Jaja, jag ska väl försöka göra lite nytta igen.
 
 
 
Nu är väl kanske inte bilden i övrigt den bästa, men ändå...
 
 
 
En ny stege till Kristian. Ja, jag har fäst den i en tom bag in box. Man tager vad man haver, sådetså!
 
 

xoxox
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0