Tröttmössa

Det där med att tillryggalägga en mil sådär lite av misstag verkar ha blivit nya tisdags-grejen för min del... Igår hände det igen när jag träffade Therese för promenad och lite uppdatering. Vi traskade runt Södermalm och det tog oss två timmar och blev nästan 1,3 mil. Galet! Men så skönt att få prata lite och få lyte nya infallsvinklar på saker.
Lunchdejt blev det också. En pojke med fint skal och absolut noll innehåll. Så kan det vara. Jag betalade även 99 spänn för en caesarsallad som nog var den sämsta jag ätit i hela mitt liv. Så kan det också vara.
 
Idag har jag tränat som en galning... Eller okej, i ungefär en och en halv timme blev det nog tillslut. Först intervaller (ja, jag hatar dem fortfarande) och sen ett cardio-pass hemma. Jag kommer ha grym träningsvärk imorgon!
 
Nu ska jag ta och ta tag i lite saker som jag måste få gjorda, bland annat den där tvätten.
 
 
Vår lilla promenad
 
 
 
Morgonens rätt häftiga frisyr på en inte allt för pigg tjej
 
 
 
Och lite nytt nagelpynt
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0