Hägersten 13.29

Igår var en riktigt bra dag, även fast jag var mer död än levande. Vi hade personalmöte på jobbet och efter det åkte vi till Uppsala för att äta middag. Tyvärr föll halva styrkan bort, men det var ändå himla trevligt. 
 
hem kom jag alldeles för sent, men när jag väl gjorde det var jag tvungen att bry mig lite om Kristian, som jag inte sett på nästan en vecka. Han blev så glad att jag tog ut honom! Han for runt som en liten virvelvind och klättrade och gnagde på allt han hittade. Sötis! ❤️
 
Nu måste jag fixa lite här hemma, sen ska jag ut och äta med en kompis. 
 
 
Här är vi (nästan) hela jobbgänget på vår fantastiska truck som nu fått flames på sidan. Det syns inte så bra, men det är coolt :)
 
 
 
Jag och Krille på natten
 
 
Han har ju sån bra utsikt där uppe...
hade Kristian varit vild hade han inte varit långlivad. Han har ingen känsla för höjd, men uppåt ska han hela tiden, sen kastar han sig bara ut när han ska ner igen. Knäppis. 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0