Bonjour Paris!

Jag har landat i Paris och har det hur bra som helst. Jag bor i ett litet rum för fyra, men nu är vi bara två här. Det är rent och luktar gott och sängen är riktigt skön. Området verkar också trevligt, även fast jag inte hunnit se mig omkring så mycket än. Det första jag såg när jag klev ut på gatan från tunnelbanan var Eiffeltornet. Så himla vackert! Imorgon ska jag klättra upp i det!
 
Jag har lyckats få en riktigt jobbig huvudvärk, så jag ska försöka sova bort den nu. 
 
 
Såhär såg det ut hos mig idag och jag blev så rädd att snökaos skulle ställa till problem för min flight...
 
 
 
Som tur var slutade det snöa och jag kom iväg som jag skulle. 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tog jag tyvärr ingen bild på Eiffeltornet idag, men tro mig, det kommer!
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0