Mot Grekland (Arlanda, alldeles för tidigt)

Jaha kära läsare (mamma), nu ska jag åka på charter. Jag är uppenbarligen nervös inför den här resan eftersom jag drömt att jag glömt vart jag ska åka, att jag kommit bort på flygplatsen och att jag försökt betala mina taxfree-varor i en parkeringsautomat. 
 
Dessutom om var jag väldigt orolig över bilresan till flygplatsen, eftersom E4:an var avstängd sist jag skulle köra hem och jag virrade bort mig fullständigt och resan tog över en och en halv timme. Såhär i efterhand kan jag säga att det var en himla tur, eftersom vägen var avstängd nu med. Hade jag inte provat nån annan väg innan hade jag förmodligen vänt, parkerat bilen hemma och tagit en taxi. 
Jag överträffade hur som helst mig själv med att köra genom hela stan trots att jag var rädd så jag skakade. 
 
Nu har jag kommit fram och lämnat ifrån mig väskan och ska ta och dricka lite kaffe. Jag skakar fortfarande, men jag tror det beror på trötthet nu. 
 
Hörs!
 
 
 
Handbagage 
 
 
 
Semesternaglar
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarisen

Jag läser också 😉

2014-10-27 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0