Hej Turkiet!

Jag befinner mig i skrivande stund på ett fantastiskt hotell i Alanya, Turkiet. En av få platser där jag aldrig trott att jag skulle hamna. 
Efter att ha hört mestadels illa om det här stället måste jag säga att jag är mycket positivt överraskad - folk är trevliga (om än ganska ihärdiga), maten är riktigt god och stranden är jättefin. Hotellet är ett utav de bästa jag upplevt och håller med både inomhustofflor och morgonrock. Här finns två pooler, gym och spa (inte för att jag planerar att nyttja något utav dem, men vetskapen att jag kan om jag vill är underbar) och själv hotellet ligger mitt på stranden. 
 
Vädret är sådär, lite molnigt och ganska kallt, men man klarar att sitta ute och äta middag om man har tröja och långbyxor. 
 
Här kommer bilder!
 
 
Mitt rum
 
 
På promenaden imorse fick jag syn på en man som stod och fiskade vid havet
 
 
Maten igår kväll bestod av kycklinggryta med grön paprika. Så sjukt gott!
 
 
Mitt livs första hotelltofflor. Det är riktigt kallt på golvet här, så de kommer väl till pass. 
 
 
 
Så, nu ska jag njuta av eftermiddagssol, min bok och en kall öl på min balkong. 
På återseende!
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0