150117

Förvånansvärt bra dag! Precis när jag gett mig iväg hemifrån sprang jag på en kanadensare som började prata med mig. Det visade sig att han också var ensam och att han skulle iväg till en megastor galleria och fördriva tid tills hans flyg skulle gå vid midnatt. Vi slog således följe och hängde i gallerian hela dagen.

Där gick vi mest runt och bara småpratade, jag hittade ytterligare ett instrument till björnen och vi fick varsin fotmassage. Jag kan dock inte rekommendera det till någon som nyligen stukat foten, fy fan vad ont det gjorde! Vanligtvis kan det ju göra ont att få massage när de kommer åt knutar och liknande, men det gör ju typ "skönt" ont. När de kommer åt en skada gör det ont så man bara vill gråta och gå därifrån. Men i övrigt mår nu fötterna prima!

Väl tillbaka vid vårt hostel bestämde vi oss för att besöka matmarknaden. Sagt och gjort. Där fick vi både mat och öl och musik. Fantastiskt trevlig kväll!!


Bild på smutsiga fötter:

Så ser fötter ut efter ett par steg på trottoaren utan dojor. 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0