Måndag, Playa del Carmen

Idag har jag och Jenny åkt buss igen. Jag kommer bli en finfin pensionär med tanke på hur mycket buss jag åker.
Vi har åkt från Cancún till Playa del Carmen, vilket tog ca en och en halv timme.

Här är det riktigt turistigt med butiker och restauranger och försäljare överallt och jag gillar det betydligt mer än jag trodde att jag skulle göra.
Vi har hittat ett superfint hostel med hängmattor på gården där vi för tillfället slappar så mycket vi bara kan.

Lunchen bestod av burrito och Corona (lyllo mig) och sen gick vi ned till stranden och solade ett par timmar.

Det här livet är så himla härligt och jag mår så alldeles otroligt bra. Mitt största problem just nu är att jag måste komma på om jag ska göra en avstickare till Bacalar innan jag åker till Tulum eller inte. Svåra beslut.

 

 

Den godaste frullen på otroligt länge. Hoppas det blir lika bra frukost på det här stället. 
 
 
 
 
Lunch
 
 
 
Strandselfie
 
 
 
Häng på gården
 
 
 
Man skulle kunna tro att vi är i djungeln, men detta är utsikten från min hängmatta snett uppåt. Inte så dumt. 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0