Tisdag, Playa del Carmen

Idag var det riktigt fint väder, så efter sovmorgon och frukost lämnade vi in en påse med tvätt på tvätteri och sen gick vi ner på stranden.

Lunchen bestod av guacamole och en stor grön smoothie och det var så himla gott. Jag har aldrig förr ätit mig mätt på guacamole och jag kan varmt rekommendera det till alla i hela världen.

Hannah har flyttat in i mitt och hennes rum också, så nu är vårt lilla gäng samlat igen, om än för en kort stund. Jag och Jenny drar ner till Bacalar imorgon och Hannah blir kvar här i fyra dagar.

Nu har både Jenny och Hannah somnat, så jag får väl ta och sova lite middag jag också. Hårt liv, som sagt.

 

 

Strand. 
 
 
 
 
Uppäten lunch
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0