Kockeri

Jag ska börja med att säga en sak till Malin:
Din tatuering är klar, men jag har inte kunnat lägga ut nån bild på den än, eftersom min kamera är död och laddaren har kommit bort i flytten. Men om du ska hit på fredag kanske vi kan träffas? Jag kanske kan få bjuda på middag?? Call me!

Okej, jag har börjat skolan. Jag är inte död än, även om det kändes så med all ångest i kroppen veckan innan. De sista dagarna innan jag började kunde jag knappt andas. Jag har aldrig varit så nervös för någonting i hela mitt liv! Jag drabbades av total panik och var helt övertygad om att klassen skulle bestå av elaka människor som bara skulle se ner på mig eftersom jag helt saknar erfarenhet. Det visade sig att jag hade fel! Nu har jag inte hunnit bekanta mig med alla än, men de jag har pratat med är jättetrevliga.
Fast jag är fortfarande nervös inför att börja jobba i köket. Men med tanke på att det är många nybörjare i klassen tror jag de lägger köket på basnivå också.

Den här veckan har vi hunnit med en rundvandring på skolan, två filmer och två olika vinprovningar med totalt 7 olika viner. Jag har det med andra ord ganska bra än så länge. Synd bara att jag kör bil, får vara noga med att spotta...

Jag är sjukt trött, men det hör väl till när man börjar göra nåt nytt.
Nu ska jag gå och l

Kommentarer
Postat av: Malin

Darling, jag vet inte om jag kan träffa dig.. Har nog fullt upp. Men jag ringer imorrn när jag sitter på tåget ner så förklarar jag läget! :) PUSS!

2007-08-30 @ 12:06:11
URL: http://miramiras.blogg.se
Postat av: emma

hej igen, vadå smal?? det har jag ju inte-..och isåfall, hur kan du veta det, eller var ser du det?? tror du såg fel, det va voctoria beckham du såg ;)

2007-08-30 @ 18:42:02
URL: http://velooria.blogg.se
Postat av: emma

neeeej nej frida..jag har alltid haft sån liten hals. Jag har inte gått ner ett gram..eller inte vet jag, jag väger mej aldrig.;)

2007-08-31 @ 16:41:17
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0