Mitt liv som Skåning

Nu har jag bott i Skåne i två veckor. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är jättenöjd... Vädret är bajs, det är så fuktigt så det inte går att andas och det är total mygginvasion. Jag tvingas dessutom bo hos mamma och pappa i deras lägenhet. Eftersom de har en trea med bara ett sovrum får jag sova i matsalen. Jippi... INTE!
MEN nu har jag äntliten hittat en lägenhet som jag köpt. En jättefin etta på 43 kvadrat i Ängelholm. Ska iväg och skriva kontrakt imorgon bitti och sen ska jag upp i lägenheten och mäta och se hur jag ska måla och möblera. Gud så roligt!!!
Jag är sjukt nervös inför skolstarten. Shit, det finns alldeles för mycket att oroa sig för! Jag är orolig för att jag har köpt fel sorts kockkläder och skor, jag är orolig för att jag har fel knivar, jag är orolig att jag inte ska fatta någonting, jag är orolig för precis allt!

Åh, jag har inte skrivit på så himla länge!!
För några veckor sen var jag på Way out West och gjorde därmed festivaldebut. Det var grymt! (Bilder kommer senare, eftersom jag inte kan få in bilderna i den här datorn.) Jag var där med Ingrid och hennes bror och Göran. Stackars Göran var sjuk, men jag tvingade ändå in honom i bilen och körde honom genom halva Sverige eftersom jag inte vågade köra ensam. Men jag tror nog han hade det ganska bra trots allt.
Han kommer förresten och hälsar på mig ikväll. Åh, jag längtar!

Nu måste jag hjälpa mamma städa hela


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till lägenheten vännen! Kram kram

2007-08-27 @ 09:17:53
Postat av: Malin

Darling, Skåne e lovely! jag ska ner till HBG nu på fredag... Och du kommer säkert trivas i Båstad/Ängelholm, jag lovar. En sak babe, när kommer bilden på min tattoo?? Puss!

2007-08-27 @ 17:17:02
URL: http://miramiras.blogg.se
Postat av: emma

fridaaa..hur går det för dej?? vill ju veta..long time. Kramar/Emma

2007-08-28 @ 21:24:15
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0