Nu kommer Ingrid!!

Jaaaaa, idag kommer min kära lilla vän Ingrid till stan. Gud vad jag saknat henne! Jag ska bjuda på middag och sen ska vi nog gå ut med Petra (hennes kompis). Jag tror jag ska laga nån slags pasta med fisk och skaldjur. Göran får äta pasta och köttbullar eftersom han inte äter fisk.
Min flytt går sådär, jag har packat i princip allt, men nu måste jag få skiten härifrån till Mora och det är inte det lättaste, speciellt inte när jag själv inte har dragkrok på bilen, så jag måste ta brorsan till hjälp... Ska se om det går att lösa på nåt bra sätt, jag måste ju flytta allt nu när Aron redan bor i mitt rum.
Jag funderar på om jag ska jobba idag eller inte. Micke (chefen) sa igår att jag inte behöver komma om det regnar, vilket det gör idag. Eller det duggar lite, inget trevligt sitta-ute-och-fika-väder. Jag skulle bara komma in nån timme över lunchen och hjälpa till om det blir mycket folk.
Både Zorro och Göran var så trevliga imorse! Jag kunde inte ens vara sur för att jag blev väckt för tidigt för de var så söta. Zorro kom in och var blöt och kall, så både han och Göran kröp ner i sängen med mig igen och där låg vi alla tre som en mysig liten familj och det var så härligt! Göran säger lite titt som tätt att vi måste skaffa katt och jag blir lika glad varje gång han säger så.
Nu tror jag att jag ska krypa tillbaka ner i sängen och titta på några avsnitt av SATC innan jag börjar min dag på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi klarade oss fint idag, förutom på morgonen när en busslast med finnar kom! De kunde varken svenska eller engelska så det blev ganska förvirrat. Du tog dig välförtjänt ledigt helt enkelt :)

2007-08-03 @ 18:02:45
URL: http://emmaamme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0