Ett tag sen

Nu verkar bloggen funka igen!
Och bara för det vet jag inte vad jag ska skriva om...
Det har gått så länge att jag har glömt hur man bloggar!
Jag är sjukt trött efter att ha varit vaken i nästan ett dygn (kom hem halv sex imorse efter en trevlig klassfest) och bara sovit fyra timmar på det.
Men nu är det bara måndag och tisdag och halva onsdag kvar innan jag har jullov! Om jag hinner ska jag och mamma ta en tur till Danmark och julhandla det sista på onsdag eftermiddag. Det ska bli trevligt, det var länge sen jag var där nu.
Nu har jag dessutom lyckats få tag på en kameraladdare, så nu funkar kameran igen. Den har inte funkat sen i somras när jag kom hem från Way out West. Kanske lägger upp lite bilder från det sen.
Åh herregud, nu vill jag bara gå i ide! Vinter är inte roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att det funkar!

2007-12-16 @ 19:40:47
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0