Flyttpacka

Åh, vad jag hatar att packa! Det spelar ingen roll om jag ska packa för att vara borta över natten, en vecka eller helt enkelt packa alla mina saker inför en flytt - jag bara hatar att packa!!
Men flyttpackandet är nog den värsta sorten ändå, allt som varit fint blir fult, man blir förvirrad, "vad ska slägas, vad ska sparas", "åh, den här har jag inte sett på länge - kommer jag behöva den sen?". Så hittar man en massa saker man gjorde när man gick på dagis och måste bara sitta och titta på allt och vips har man bara kastat bort en hel dag på att sitta och stirra på sina gamla dagisalster. Vafan! Tittar man någonsin på sitt dagiskladd någon annan gång än när man flyttar? Om jag bara tar och slänger skiten nu så slipper jag titta på det nästa gång jag ska flytta...
Igår packade jag två kartonger och tog ner allt från väggarna. Mitt rum looks like shit. Se själva!

Skönt att jag slipper bo i eländet.

Jag och Göran köpte hämtmat på en kinarestaurang igår. Åh, så gott! Och så mycket billigare än att sitta där och äta. Kom undan med bådas käk för 129 spänn. Överkomligt.

Jag måste packa inför helgen också. Bläää!! Ska till Dalarna och hälsa på mamma och pappa och så ska jag jobba lite också

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Jag hittade din blogg i vimmlet.
Nu väntar jag med spänning på att det heta cafékortet ska komma upp! :)

2007-07-20 @ 19:23:33
URL: http://emmaamme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0