9818783

Jag är kär i Ludvig Svartholms underbara sång Things to lose. Har spelat den på repeat hela dagen. Åh, så fin, så fin.
Ska snart pallra mig iväg till Dalarna för att fira midsommar... Eller det kanske inte var riktigt sant, jag ska snarare dit och jobba. Håller på att torktumla min tvätt först bara. Dkjuter alltid upp den där förbannade tvätten tills tvättkorgen svämmar över och så har jag INGENTING att ta på mig... Men nu har jag köpt ett nytt sköljmedel som luktar liljekonvalj och det gör det hela så mycket mer behagligt.
Jag har skrivit ett brev till Paris också. Mest för att se om jag får svar, vilket jag aldrig kommer få. Men ändå kul att prova.


Det regnar också... Usch, jag hatar regn. jag kommer mig liksom inte för att göra nånting när det regnar, jag sitter bara och stirrar på datorn hela dagarna. Jag gör inte ens sånt jag vill göra... Skulle vilja rita eller måla lite, men det går inte.
Gjorde en tavla för ett tag sen, men den har blivit utsatt för lite vattendroppar, så den har blivit ful...

(vilken tur att det inte syns på bilden att det runnit vatten på den...)

Jaja, jag ska väl börja packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0