Bloggare

Jaha, så har jag trillat dit, som alla andra... Jag trodde aldrig att jag skulle bli bloggare, men nu sitter jag ändå här. Inte vet jag vad jag ska skriva om heller. Försöker gå ner i vikt just nu, men det är inte det lättaste när man jobbar på café. Får äta vad jag vill helt gratis och jag är ju inte den som är den, jag måste ju kunna svara på vad det är jag säljer.
Idag har jag dock varit ledig. Jag började dagen med att gå till cafét och hälsa på, fast det gjorde jag bara för att titta på min kompis Maddes nya hårfärg, hon färgade det blått igår. Jättefint!
Sen har jag suttit och ritat lite också. Det blev ett par bröst. Vet inte riktigt varför, det var bara nåt jag kände för.

Sen fick jag total viktnoja och fick lov att springa i 40 minuter. Kände mig riktigt duktig när jag kom hem och belönade mig själv med att dippa grönsaker och se på film, men jag kunde inte koncentrera mig på filmen, så nu sitter jag här.
Imorgon tror jag att jag ska skicka en present till stackars Paris som sitter i finkan. Fast det är rätt åt henne!

Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS GUMMAN TILL SKOLAN!! Du kommer få det underbart, jag lovar!! Kolla in Malin och Malins bloggar oxå. miramira.blogg.se och flaxy.blogg.se
PUSS/Emma

2007-06-15 @ 14:47:51
URL: http://www.veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0