Framme!!

Nu är jag framme i Jessheim i Norge, ca tre mil från Oslo, ca 50 mil från Helsingborg.
Lägenheten är jättefin, men jag fattar inte riktigt hur vi båda ska få plats i sovrummet... Det kanske blir så att jag får sova i vardagsrummet... Jaja, det visar sig väl, men stort är det inte!
Man kommer in i en liten hall med en klädkammare, sen går en korridor in i köket/vardagsrummet, sen är det ett litet badrum och det pyttelilla sovrummet.
Men allt är toppenfint och fräscht.
Jag har redan satt upp tavlan jag fick av Jonas, det var typ det första jag gjorde.
Stan är precis så gullig som jag hade hoppats, ett riktigt litet vinterland. Jag hoppas jag kan koppla in kameran i den här datorn så jag kan lägga upp lite bilder.

Nu ska vi duscha och fixa till oss och sen ska vi iväg på fest.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0