Vad hände?

Jag har funderat på det här som har hänt med han som jag bott ihop med... Först gick ju allting så himla bra, inga problem, solsken och fågelsång, men sen hände nånting och han totalvände. Jag fattar ingenting!
Vad hände?
Vad har jag gjort?
Och varför har han inte sagt vad det är som stör honom så mycket?
Det är det jag tycker är så konstigt, jag har ingen aning om vad jag har gjort för att han ska vara så arg på mig.
Egentligen är det ju ingenting som har hänt. Inte som jag vet om i alla fall.
Nä, skumt.
Men hur som helst så slipper jag det nu när jag åker bort. Fan vad skönt det ska bli!
Det var nog aldrig meningen att jag skulle bo i Skåne, det är bara inte min grej.
Visst, det är ju jätteskönt på sommaren, att ligga på stranden och bada i havet, men sen då? Kallt och blåsigt, ruggigt och regnigt, dyrt att bo. Nej, inte min grej.
Fast dyrt och kallt är det ju iofs i Norge också... fan.


Kommentarer
Postat av: Maina

Det fixar sig! ...Och jag hoppas verkligen att du trivs bättre där än vad du gjort här i Skåne. (Tänk inte för mycket på "killen fr. jobbet" ;) Det e säkert inget du hade något kontroll över).



All the best wishes!

2008-12-04 @ 00:14:51
URL: http://nightabove.wordpress.com
Postat av: Malin

Oh Frida älskling, kul att du börjat blogga igen!! Jag har saknat det...! :) och saknar dig. Hoppas allt är bra!! Vi borde uppdatera oss lite, tex. vad ska du göra i Norge ?? Puss puss

2008-12-04 @ 16:30:35
URL: http://miramiras.blogg.se/
Postat av: emma

friiida, va ska du till norge och göra?? gud va coolt, va modig du är.. =) hoppas allt är bra annars, förutom din f.d sambo etc etc...;) kraammm

2008-12-05 @ 14:20:51
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0