Färdig!!!

Nu, äntligen är jag färdig kock! Har hållit på och utbildat mig i ett år och nu är jag klar! Det var kämpigt kan jag tala om, har vid flera tillfällen varit nära att ge upp, men jag genomled och blev förhoppningsvis både starkare och klokare.
Nu återstår bara den evig frågan: Vad fan ska jag göra nu??? För tillfället befinner jag mig i Dalarna och målar dalahästar, sen ska jag faktiskt på semester en vecka och sen ska jag tillbaka till Skåne där jag förhoppningsvis har två jobb som väntar på mig, men ingenting är ju klart än. Jag vet inte ens när jag kommer tillbaka.
Det känns helt surrealistiskt att inte veta någonting mer än det som är precis här och nu.
Jag tror jag ska försöka flytta från Ängelholm nu. Jag tycker inte om den staden! Allt som händer händer i Helsingborg, det är där alla kompisar bor, det är där man alltid är och det är mycket frustrerande att inte ens få dricka ett glas vin på fredagskvällen eftersom jag måste köra tre mil hem till mig. Nä, nu får det vara nog med det!!!
Jag har fått två underbara tårtböcker av mamma i examenspresent, så nån dag blir det tårtbak. Svårt bara att bestämma sig för vilken jag ska göra. Åh, vill beställa tusentals dekorations-grejer från internet, det finns ju så otroligt mycket roligt! Men jag kanske ska börja lite lugnt och öka... Fast vem i hela friden ska äta upp allt? Jag kommer ju bli jättetjock!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ingen fara! Jag hjälper dig så gärna att äta en massa onyttigheter! =)

2008-06-10 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0