Vardag i Dalarna

Så var man här igen då. Samma sak varje år, måla hästar, vara med på bild, svara på konsitga frågor, bli irriterad på alla som sparkar på bordet när jag försöker måla och försöka undvika alla konflikter på jobbet. Och bara längta bort, bort, bort! Men det är bara två veckor, jag kommer klara det! Sen är det semester!!! Ska till Kroatien med min moster, hennes man och mina kusiner. Det sk bli så skönt! Har inte varit på semester på flera år! Eller jo, jag var ju till New York förra våren, men det vara bara fyra dagar, så det räknas inte.
Jag funderar på om jag ska se fotbollen på tv ikväll. Jag bryr mig ju inte speciellt mycket, men eftersom alla bara pratar fotboll just nu så vore det ju lite kul att ha nån aning om vad alla pratar om.
Åh, jag känner för att baka! Fina muffins med glasyr och strössel!


Vad är det egentligen för skillnad på muffins och cupcakes? Nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0