Bra dag

Jag har jobbat idag. En riktigt bra dag hos mina favoritbarn på Gul avdelning. Barnen har varit jättesnälla hela dagen, solen har strålat som aldrig förr och allt har varit jättebra! Jag fick börja dagen med att fixa födelsedagskaka åt Mari-Ann som fyllde år, sen gick tiden jättefort fram till lunch, efter det gick vi ut en liten sväng och efter det fick jag gå tillbaka in i köket och påskpynta och koka ägg.

Jag ska på 30-årskalas i helgen och som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag har hört ryktas om att det ska vara glamour-tema på festen. Jaha, vad sjutton har man då på sig? Leopardklänningen kanske...

Usch, jag är lite nervös över att köra hela vägen dit med vägtullar och grejer. Men det gick ju utan problem hit, så varför skulle det bli problem nu? Jag måste sluta oroa mig för saker innan de ens inträffat!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0