Huvudvärk

Igår hade jag 25-årskalas. Jag ägnade största delen av dagen åt att baka tårta, det blev en dröm helt i choklad. Chokladbottnar, chokladmousse med Daimkulor, vit chokladmousse och chokladsmörkräm. Tyvärr blev den ganska ful eftersom jag inte hade några verktyg att bygga dekorationer av, men smaken var det inget fel på, den var faktiskt en av de bästa tårtor jag någonsin gjort!

Kvällen i övrigt var mycket lyckad med tårta, vin och bowling. Jag är ruskigt dålig på att bowla, men det var kul ändå. Jag lyckades till och med slå en strike!

Det var ett bra kalas! Jag är mycket glad och lite förvånad att så många dök upp, jag trodde det bara skulle bli jag, Em och Guth.

Idag har jag sovit bort nästan hela dagen, har varit mer bakis än jag förtjänat. Eller inte direkt bakis som i illamående, men jag har haft sån gräslig huvudvärk att jag knappt kunnat röra mig. Det är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal, jag fick aldrig huvudvärk dagen efter förut.

Jag har äntligen packat allting inför resan också. Jag tror jag har fått med allt som jag verkligen behöver och lyckades nästan fylla en hel resväska. Men Guttan har hjälpt mig packa och vi har tillsammans konstaterat att jag behöver varenda grej som ligger i väskan. Usch så nervös jag är! Jag har helt ont i magen. Fast det kan ju bero på att jag har bakis-ätit en massa tårta nu på kvällen också...

Nej, nu blir det sängen, måste försöka sova lite.



Fick en födelsedagspresnt av söta Emma på posten


Tårtbaket i full gång


Såhär blev den tillslut

   


Snygga skor.... Not!


Födelsedagsbarnet (ja, jag blir lika ful på alla bilder)


Kommentarer
Postat av: isabelle

Söt menar du, SÖÖT! vi saknar dig redan! hälsa new york från oss :) kraam påre!

2009-04-27 @ 21:25:04
URL: http://stallkrokensfinest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0