Ingen rast, ingen ro

Nu är jag tillbaka i stugan i Gesunda efter en helg i Sälen. Inte heller nu tillåts jag slappa på min semester, för nu ska vi packa ner köket som ska byggas om. Jag och mamma har packat hela eftermiddagen medan pappa har haft totalkoll på tv:n åt oss.

Björn och Sara har åkt tillbaka till Falun, eftersom Björn börjar jobba vid halv fem imorgon bitti. Mamma och pappa drar till Skåne imorgon på morgonen och jag åker till Norge på eftermiddagen. Det ska bli riktigt skönt att komma hem och komma igång med vardagen igen, börja äta lite bättre och kanske till och med börja motionera lite. Det har blivit alldeles för mycket godis, vin och potatis under påsken.


Jag fick en tröja av Börje som han inhandlat i Miami -89


Utsikten från huset där vi barn fick bo hos mormor och morfar är riktigt fin.


Packningen i full gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0