Jag gjorde det!

Jag gjorde det! Jag sprang! Fan vad bra jag är!! Fast jag får väl erkänna att jag inte sprang hela vägen. Så fort jag började jogga fick jag håll, så jag insåg ganska snart att jag måste byta taktik för att inte ge upp på fem minuter. Jag kom på att intervallträning var svaret på problemet. Jag överträffade faktiskt mig själv med att gå/springa den vanliga vändan på ca 5 km. Jag har en känsla av att den här lilla turen kommer förfölja mig i flera dagar i form av outhärdlig träningsvärk, men vill man vara fin får man lida pin, som det heter... Jakten på den perfekta sommarkroppen fortsätter... Kanske skulle ta och plåga armarna också innan det är dags för duschen, jag kan ju lika gärna ha träningsvärk i hela kroppen på samma gång.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0