Shimmy Tote

Det blev ingen tur till skogen med utegruppen idag, istället stannade vi inne på förmiddagen och gick ut på dagisgården efter lunch. Ganska skönt ändå, men jag hade faktiskt sett fram emot att gå ut i skogen och elda och mysa.

Idag har jag fått min första födelsedagspresent av min älskade mamma. Det blev en svart klänning från Cubus. Tyvärr är den lite stor (den blir pösig i ryggen) och någon mindre fanns inte, så jag tror att jag ska byta den mot en blå i en mindre storlek imorgon.
 

Jag har även hittat den perfekta väskan. Shimmy Tote från Mulberry. Jag bara måste ha den. Problemet är prislappen... Den kostar 800... EURO. Jag funderar på om det är värt att lägga hela min New York-budget på en väska. Men det är inte bara en väska, det är en investering som kommer hålla hela mitt liv. Åh, jag vill ha den!! Snälla någon, ge mig denna underbara väska! Mitt liv är så tomt utan den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0