Tröttnat

Nu har jag tröttnat. Så lång tid tog det att bli mätt på Norge. Nu längtar jag efter solsken och palmer! Tyvärr finns det inte ett enda jobb att söka genom arbetsförmedlingen, så jag blir väl kvar här ett tag till. Det skulle vara lite elakt mot Isabelle att bara dra ifrån henne också. Det blir ju bara hon och jag i sommar när Em drar hem.

Jag har även funderat på att jobba i Nusnäs i sommar. De vill att jag jobbar på snickeriet under hela juli. Det skulle jag ju kunna göra eftersom jag har möjlighet att bo gratis där. Men jag vet som vanligt ingenting. Just nu är allting fruktansvärt snurrigt. Jag väntar svar från ett jobb som jag var på intervju för i förra veckan, jag ska på en till intervju på torsdag, jag vill åka härifrån och jag vill samtidigt vara kvar. Det skulle ju faktiskt vara ganska skönt att bo här i sommar också, vi har ju världens finaste uteplats med gräsmatta direkt utanför, så det finns ju världens solmöjligheter och det är ju det som är viktigt på sommaren.

Jag har lite lätt panik över New York-resan också, kunde inte somna inatt eftersom jag låg och grubblade över en massa saker som vad jag ska ha med mig och om jag kanske borde växla till mig lite dollar. Jag måste i alla fall föra över lite pengar från mitt sparkonto. Jag borde kolla upp lite affärer som jag måste besöka också. Herregud vad nervös jag är! Så nervös var jag inte förra gången!

Nej, jag måste nog börja tänka lite på packningen, lägga fram kläder, se vilka skor jag ska ha, vad som passar tillsammans. Jag får ju inte packa för mycket heller, jag måste ju ha plats över i väskan! I värsta fall får jag väl låna plats i brorsans väska, han brukar inte handla så mycket.

Här kommer lite bilder från helgen

 
Nikolina, Robn och Manne var och hälsade på på fredagskvällen


Fuldans


 

  
  
 


Kommentarer
Postat av: Maria

klart du ska jobba i nusnäääs , kan ni du äta korv hos mig hela dagarna ;)

2009-04-21 @ 00:29:04
URL: http://maariabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0