Första dagen på resten av ditt liv....

Nu har jag klarat av första dagen på kursen inför mitt nya jobb – ”Grunnkurs for Kunde- og Driftassistenter”. Hittills känns allting jättebra, men det är en himla massa att ta in. Idag höll vi på i drygt sju timmar med bara information. Det blir lite jobbigt i längden, men det var ändå kul och rakt utanför fönstret for det flygplan åt alla håll.

 

Det har kommit en ny tjej som bor hos oss nu. Hon heter Sara och går samma kurs som jag. Hon verkar jättetrevlig och det är skönt att ha lite sällskap på kursen.

 

Åh, det här känns verkligen bra! Jag tror att jag äntligen har hittat ett jobb som passar mig! Nu måste jag göra allt jag kan för att göra det bästa av det här. Och om två veckor kommer jag jobba i uniform på en internationell flygplats. Fan vad bra det känns!




xoxox






 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Glädjs så för din skull :D <3<3<3

2009-08-31 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0