Helgen

Det där med att skaffa ett roligare liv var ganska lätt, det var ju bara att göra roliga saker! Helgen har varit helt galen och något av det roligaste jag upplevt. Det blev spontanfest på fredagen, trots att vi bara skulle ta det lugnt och laga lite mat och prata lite skit. Jag och Elin korkade första vinflaskan vid 17-tiden och sen var festen ett faktum. Malin Ek som i vanliga fall bor i Turkiet kom och festade med oss också och det var verkligen kul att se henne igen.

Lördagen var inte lika rolig. Åtminstone inte på dagen. Hade den värsta baksmällan jag upplevt och var mer död än levande. Trots baksmällan blev det en tur till Kupolen och sen en sväng hem till Elins mamma i Bjurs som bjöd på mat och blåbärspaj.

Sen var det bara att åka hem och dricka mer vin. Jag var ganska segstartad, men hade en kanonkväll även på lördagen.

Söndagen var en riktigt skön dag med vackert väder och bakismat på McDonald's. Idag har jag varit otroligt sliten och knappt orkat hålla ögonen öppna, men jag mår ändå bättre än på länge, trots att jag fysiskt mår skit.

Ikväll fortsätter mitt roliga liv med bio. Jag och sambos ska se norsk skräckis. Själva filmen är mest en ursäkt för att vi ska få fixa oss och vara lite snygga en vanlig vardag, vilket vi är alldeles för sällan.


Just ja, jag kom ju in på den fullbokade kursen på flygplatsen också. Det var ju jättekul och jag är verkligen glad över det, men det innebär samtidigt att det inte bli nån Londonresa, ingen Stockholmsresa och inget boende i Oslo inom den närmaste framtiden. Det får helt enkelt vänta ett tag.


Nästa helg blir det Sverige igen, fast då ska jag bara ut och gömma mig i skogen med mamma. Svampplockning är vad som står på schemat. Gud vad skönt!


xoxox


 Uppdatering: Jag passade ju naturligtvis på att träffa Peji och Astrid också!! Pussar till er!

Sara och Björnen hann jag också med en liten sväng. Kort och intensivt, det är så det ska vara!! :)




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde nämna mig och Astrid ;( Inte lika kul som fest föstås...

2009-08-24 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0