jag vill också vara upptagen....

Jag vill också vara upptagen, stressad, ha bråttom, vara på resande fot, ha snygga kläder på jobbet. Jag vill att det ska hända saker!

Dagis i Jessheim. Hur spännande låter det? Visst, jag älskar verkligen mitt jobb, men jag och Lotta konstaterade igår att man faktiskt aldrig är snygg när man jobbar på dagis. Aldrig. Så kommer man hem och inte sjutton stylar man sig inför en kväll i soffan. Så otroligt tråkigt!
Nu måste det ske en förändring!

Mer saker ska hända, fler resor, träffa fler vänner, snyggare vardag.


Idag är jag ledig. Igen. Skönt på ett sätt, tråkigt på de flesta andra sätt.

Träning kommer det bli i form av power walk i ungefär en timme. Mer än så tror jag inte att jag orkar, eftersom jag fortfarande har träningsvärk efter måndagens monsterpass.

Sen har jag en lång måste-lista att ta tag i.


På torsdag åker jag och hälsar på Elin i Falun. Det blir kul!




xoxox




 


Kommentarer
Postat av: emma

nääää njut så länge du kan vara ful osminkad på jobbet .. de är skitdrygt å a piffad helatiden..uush!

2009-08-19 @ 17:57:03
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0