no stress...

Det känns som måndag idag, fast det är tisdag. En sån där måndag när man tänkt starta sitt nya hälsosamma liv, men bara sitter i soffan utan kläder och funderar på om man ska dricka lite mera kaffe.


Vi var på bio igår, jag och mina två sambos. Snarveien var vad som sågs och rädda som tusan var vi, trots att filmen egentligen inte var speciellt bra. Vi skrek rakt ut alla tre vid flera tillfällen och satt på helspänn från första stund.

Som sagt så var ju biobesöket mer en ursäkt för att vi skulle få vara lite snygga en vanlig måndag, så istället för att ta på oss mjukisbyxorna och dega i soffan tog vi på oss snygga kläder och en massa smink och gick på bio. Mer sånt!


Jag känner mig lite stressad idag, jag vill hinna med mycket, samtidigt som jag vill göra ingenting och det blir en lite konstig kombination. Jag ställde klockan så jag skulle ta mig upp i tid och motionera, men trots att jag gick upp för två timmar sen har jag inte gjort någonting.

Jag har tre saker jag ska hinna idag: åka till polisen och fylla i ett papper, packa upp och gå en promenad. Det ska jag väl klara på en dag?



xoxox



  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0