Oslo Fashion Week

Oslo Fashion Week igen. Fantastiskt.
Igår gick jag, Sofia och Katta på två visningar, Epilouge och Tina H. Båda var helt underbara och jag ville ha i princip alla kläder som visades.

Efter visningarna gick vi hem till Sofia och drack lite vin innan vi gick ut.

Det blev en lugn och trevlig kväll och jag har upptäckt att Oslo är en fantastisk stad.

Idag sov vi länge och sen gjorde Katta pannkakor till frukost. Underbart!

Jag och Katta tyckte lite synd om Sofias kampfisk som bodde i ett helt grönt akvarium, så vi bestämde oss för att städa lite åt honom. Det tog sin lilla tid, men det blev riktigt fint.

Efter det blev det en tur ner på stan där jag fyndade en ulltröja som förut kostat 500 spänn, men som jag fick för 50 nok. Mycket bra!

Sen var det dags för mig att åka hem.

Jag hade gärna stannat i Oslo för resten av livet... Eller i alla fall en längre tid... Om jag inte får jobbet på flygplatsen ska jag se vad det finns för jobbmöjligheter där, så får vi se om det blir flytt för min del.


Här kommer lite bilder!



Sofia och Katta dricker bubbel innan visningen



Epilogue




Epilogue



Trevliga gänget



Underbara Katta lagar pannkakor



Mmmm, pannkakor!!



Jag som manisk pannkaksätare



David och Katta på Oslos gator






xoxox




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0