Sluta!

Just nu vill jag bara bort från Norge. Jag vill hem till Sverige igen och skaffa mig ett riktigt liv. Tyvärr är inte det så lätt fixat som jag skulle vilja, men jag längtar så efter att bo i en egen lägenhet där jag bara behöver bry mig om mig själv. Jag gillar ju att bo med mina sambos här med, men ibland vill jag verkligen bara var ensam. Jag orkar inte ha folk runt mig hela tiden. Dessutom vill jag inreda, möblera om, plantera blommor, sy gardiner, måla om en vägg... Göra sånt som man bara kan när man bor själv.




Jag borde träna också. Men som vanligt så regnar det så man nästan drunknar om man sticker näsan utanför dörren. Fan. Det är ingen bra dag idag. Jag kanske bara skulle gå och dra täcket över huvudet och komma fram när allt är bra igen.

Eller så plockar jag fram en tränings-dvd och träna lite här hemma istället. Men det vill jag inte göra när det är folk hemma, känner mig dum då... och vi har inte tillräckligt med plats på golvet för att träna båda två samtidigt.


Kan det inte bara sluta regna?? Snälla! SLUTA!

xoxox



  

(Bild från www.livingroomstockholm.se)


Kommentarer
Postat av: Sara

kramar om stora kramar

2009-08-03 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0