Solsken och nytt jobb

Jag har fått jobb igen. Jag är tydligen bra på det där med att få jobb. I alla fall i Norge... Nu har jag fått jobb i incheckningen på flygplatsen. De skulle ha ringt från Proffice i tisdags med besked om jag fått jobbet eller inte, men jag hörde ingenting under hela tisdagen eller onsdagen, så jag hade helt gett upp tanken på att få jobba där. Men så idag ringde de och sa att jag fått det. Hon bad så mycket om ursäkt och sa att de fått in så många ansökningar att de nästan drunknat i dem och att allting därför dragit ut på tiden.

Jag måste alltså ha gjort någonting rätt om jag fick ett jobb jag inte ens sökte bland så många sökande... Jag sökte ju från början jobb som stuer, alltså en sån som lastar bagage i flygplanen, men vi kom fram till att jag skulle passa bättre i incheckningen.

Nu har jag alltså fått det jobb jag drömt om men aldrig vågat söka. Konstigt nog känner jag mig bara tom.


Jag är fortfarande sjuk. Mår inte alls bra. Men idag har jag i alla fall suttit ute och fått lite sol. Äntligen en dag när man inte regnar bort alldeles.


Nej, nu ska jag ta och laga lite mat och sen ska jag nog fortsätta läsa min bok som aldrig tar slut. Just nu läser jag Lasermannen, den är jättebra, men den är ju så lång!! Drygt 400 sidor med pytteliten text.





Och på dagis har vi lärt oss göra armband








 

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis så jättemycket till jobbet gumman :D Kanon kul!! Vi ses imorgon! Puss å kram

2009-08-06 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0