Sovmorgon

Jag tog sovmorgon imorse. Till halv två. Jag tror det är nytt rekord...

Sen gick jag upp och åt godis till frukost.

Bra Frida!


Eftermiddagen spenderades i soffan, kollandes på Patrik 1,5 och Sex and the City och nu på kvällen har jag varit ute och sprungit.

Jag har kollat lite på Vasaloppets hemsida nu på träningstips och fått en massa inspiration. Jag har även bestämt mig för att investera i en pulsklocka.

Det gick ganska bra att springa idag, trots festande i helgen. Jag sprang i ganska precis en halvtimme och lyckades pressa benen att röra sig lite snabbare än vanligt under korta sträckor. Imorgon ska jag nog ge de stackars benen en ordentlig genomkörare med både löpning och styrkeövningar, men ikväll nöjer jag mig med några armhävningar och situps innan det är dags för duschen.

Nu vill jag att det ska komma lite snö, så jag får se om jag fortfarande kan åka skidor... Har inte gjort det sen jag gick i mellanstadiet, tror jag.




xoxox




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0