Upp som en sol...

Idag har jag haft en jättemysig dag på dagis. Jag har upptäckt att ungarna älskar att sjunga och speciellt sånger med rörelser till, så idag har vi sjungit och viftat och vinkat. Åh, älskade barn, de är så härliga!


Det var inte lika härligt att komma hem. Det visade sig att Isabelle är sjuk. Hon har feber och hostar och tror att hon har svininfluensa. Jag är totalt livrädd!

Själv känner jag mig också lite småkrasslig, men jag har trott att det bror på att jag festat för mycket och sovit för lite, men nu är jag inte lika säker längre...

Fan också! Jag har inte tid att ha svininfluensa nu!! Jag ska ju börja nytt jobb och allting!!





xoxox




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0