Vardagsragg

Jag gick ner till Nordea för att sätta in lite pengar och när jag sitter där och väntar på min tur så kommer en vrålsnygg kille in på banken. Snygga killar är otroligt sällsynta i den här staden... Men vad händer sen? Jo, killen stöter på mig!! Haha, det trodde jag inte när jag vaknade idag! Det är faktiskt så pass otroligt att jag knappt tror på det själv.

Jag gillar idén att vardagsragga, det händer alldeles för sällan.


Jag ska försöka klippa mig i helgen också, om jag får tid. Jag ska göra nånting som kallas för undercut, vilket innebär att man snaggar underhåret. Ja, det låter ju som en helt galen idé, men jag tror det blir bra. Jag ska bara göra det precis ovanför mitt högra öra. Idag har jag provat att fläta fast håret mot huvudet precis där för att få en känsla av hur det kommer bli.


 








xoxox





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0