Bloggstopp

Jag har fått blogg-stopp i huvudet... Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Fick tvinga ur mig förra inlägget. Det är skitskumt, förut har jag haft så otroligt mycket att skriva om, men nu är det bara stopp.

Idag kanske det dock beror på trötthet. Somnade vid fyra imorse efter att ha varit på skräckis-dejt igår. Jag borde inte se sånt, jag är ju så himla känslig!! Jisses, jag sitter spänd som en fjäder och när det händer nånting oväntat så skriker jag rätt ut.


Har jobbat idag och det har gått bra trots brist på sömn. Har lyckats skrapa ihop jobb varje dag den här veckan och det känns jättebra. Vad som oroar mig lite är att det inte klirrar på kontot nån gång... Jag måste kolla närmare på min lönespecifikation och se vad som är fel!

Sen ska jag söka jobb på flygplatsen med att packa flygplansmat. Guttan har varit där på intervju idag och de sa att om hon vill ha jobbet så är det i princip hennes och att hon gärna fick tipsa sina kompisar också, eftersom de sökte ca 200 personer. Det är förmodligen ett riktigt skitjobb, men lönen skulle ligga på ca 22 000 nok i månaden. Lätt värt!!


Nu ska jag gå ner på stan och köpa pengar till min mobil och sen ska jag försöka laga lite mat... Men all min matinspiration är också borta. Har levt på yoghurt det senaste dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0