It's not all bad...

Idag fick jag nog av att vara sjuk, så när jag vaknade imorse klädde jag på mig och gick till doktorn. Det visade sig vara ett bra drag eftersom det visade sig att jag har halsfluss. Så nu går jag på penicillin och tycker synd om mig själv.
Trevligt med alla hjärtans dag... Alla andra får blommor och pussar och choklad, men jag får halsfluss. Fan!

Jag har kännt mig totaldeppig hela dagen, men försökt att pigga upp mig själv med en trevlig stund på vår fina uteplats.

Jag tog med mig datorn, en filt och en bok och satt ute i ungefär en timme innan jag började frysa.


   


Sen ringde Mojjan och sa att hon var på väg ner på stan, så hon och Guth kom hit och hämtade upp mig och sen shoppade jag bort min depression istället. Det kändes så bra! Jag hittade en fantastiskt underbar kjol på H&M för 200 nok och fick dessutom 20% rabatt eftersom det är alla hjärtans dag. Det är sånt som gör mig lycklig!





Hittade dessutom en klänning på Gina Tricot för 30 nok som jag ska ha på mig ikväll när vi ska till Mojjan på utflyttningsfest. Den var inte jättesnygg, men för 30 spänn var den helt okej!





Jag var faktiskt och shoppade igår också... Då hittade jag tre kjolar och ett linne. Två av kjolarna och linnet var på rea och kostade också 30 spänn styck och kjolen som var på ordinarie pris kostade 149 nok, så det var också överkomligt.


   



Nu ska vi strax iväg på utflyttningsfest hos Mojjan. Jag ska vara nykter och köra, men det blir säkert trevligt ändå!



xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0