Nu snurrar karusellen igen!

Nu jävlar har det börjat hända grejer!
Åh, äntligen har min knasiga kill-karusell börjat snurra igen. Det har varit dött väldigt länge nu och jag har trivts väldigt bra med det och bara brytt mig om mig själv och mitt nya liv här i Norge.
Men nu helt plötsligt så får jag uppmärksamhet från pojkar också, och inte bara en, utan tre!
Tjohooo!!
Sen behöver ju inte det betyda någonting alls, men jag älskar uppmärksamheten och njuter i fulla drag!
Det känns som att det händer så mycket just nu, från det att jag flyttade hit har allting bara blivit bättre och bättre och det fortsätter att klättra uppåt. Pessimisten i mig vågar inte riktigt hoppas att det kommer hålla i sig, men optimisten i mig har nästan kvävt pessimisten nu, eftersom jag faktiskt äntligen mår bra.
Jag tänker ganska mycket på tiden i våras och hur mycket allting snurrade då och att det var en tid som jag kommer minnas som bra, även fast det hände mycket skit sen också... Men det var ljust och varmt och jag hade en fin pojke att titta på och mysiga vänner, så jag hade det riktigt bra.

Idag har det varit en hård dag på jobbet.
Vanligtvis brukar typ fem barn vara ute hela dagen, men idag var ledaren för utegruppen sjuk och nästan alla ungar var friska, så vi var tre vuxna på 21 helt vilda barn som stimmade och skrek och levde rövare hela dagen. Och de har typ noll respekt för vad de vuxna säger... I början trodde jag att de bara inte hade nån respekt för mig, men de lyssnar inte vemsom än säger åt dem. Det är klart att det är värre med mig, eftersom jag är ny och de måste testa mina gränser, men ändå.

Vi har tränat idag också.
Em har sprungit och jag har dansat och sen har vi tränat styrka tillsammans.
Jag ville egentligen också springa, men det var så ruskigt kallt att jag inte vågade mig ut och jag har dessutom varit sjuk, så jag vill inte dra på mig mer skit med halsen nu.

Och dieten är inne på sin andra dag.
Jag mår bra och är inte hungrig, men det är svårt att komma över tanken på fett som en dålig sak, så jag äter förmodligen för lite fett, men jag jobbar på det.
Idag har jag ju tex gjort gräddsås med svamp. Mmmm!

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut efter att ha jagat barn hela dagen!

xoxox

Kommentarer
Postat av: ---

ett tips bara, träna alltid styrka innan du tränar kondition. Annars tröttar du ut kroppen och kan ändå inte prestera topp på styrkan. Och då gör det ingen nytta.. :)



Hoppas du kommer till sthlm snart igen. Kram

2009-02-03 @ 14:03:01
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0