Var tog tiden vägen??

Imorgon har jag varit i Norge i två månader. Det har gått så fort!!! Var tog tiden vägen?
Allting rullar på här och känns hur bra som helst.
Det enda negativa är vädret... Jag gillar inte snö och vinter!
Men nu är det ju snart vår, åh, våren är det bästa jag vet!

Idag har jag varit på tur med barnehagen igen. Den här gången var vi ute i skogen och kokade soppa över öppen eld. Det var ju trevligt förutom att veden var blöt och röken låg tjock över hela skogen, så när vi kom tillbaka luktade vi alla som ett helt rökeri.
Det var så illa att jag var tvungen att duscha när jag kom hem.
Jag måste se om det går att hänga ut jackan också...

Nu ska jag söka lite jobb...

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0