Lite uppdatering efter julen

Nu är jag tillbaka i Norge efter en skön julhelg och en kanonrolig nyårsafton.
Julen flöt på ovanligt smidigt i år utan några större incidenter.
Vi tillbringade julledigheten i Gesunda största delen av tiden, jag och min familj.
När jag kom dit på lördagen var alla redan där, mor, far och Björn och även hans söta flicka Sara.
Vi "barn" besstämde oss för att vi absolut ville ha en julgran, så vi tog in den och klädde den och det var nästan värre än när Piff och Puff klär sin gran på julafton... Men det var roligt och granen blev jättefin!
   

Sen kom äntligen julafton med fantastiskt väder och faktiskt lite snö för en gångs skull.
Det var så himla fint att jag och Björn tog en promenad och fotade lite.
Jag tog den här jättefina bilden på Mora kyrka, passande nog på julafton.


Jag var ju ute och jobbade som Bring-gubbe med Björn på måndagen före jul och lovade en bild på mig i den otroligt snygga (inte!) outfiten jag fick låna bestående av knallgrön mössa, knallgrön t-shirt och knallgrön och grå jacka med Bring-loggan på.
Så... Här kommer den bilden!!


Jag bara måste lägga in en jättefin bild på Sara och Björn också, bara för att jag tycker så mycket om dem båda två!


Och efter jul kommer den underbara mellandagsrean! I år hittade jag dock inte så mycket, men en t-shirt för 40 spänn och en jacka för 300 kom jag i alla fall över.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ihhh saknar dig!!!

Så kul att läsa din blogg :) och vilka fina bilder du lagt ut :D vi får se till att ses snart igen! har en liten överraskning åt dig ;) hihi KRAM Å PUSS!

2009-01-09 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0