Ingen bra vecka...

Den här veckan går inte så bra, varken med mat eller med träning...
Det började redan i fredags när jag åkte hem till Sverige för att träffa Björn och Sara. Det är ju trevligt att dricka vin och äta god mat och efter maten är det ju mysigt med chips och film och mys. Och det är ju lika trevligt på både fredag och lördag.
Och eftersom Björn fyllde år i söndag så blev det ju tårta också... Först på lördagen med farmor och farfar och sen på söndagen med moster och kusiner. Den vi åt på söndagen hade jag gjort själv, bild kommer.

Sen blev jag ju sjuk igen... Och när man är sjuk ska man inte träna!
Vi var i alla fall ute i 40 minuter och gick igår. Vi skulle träna lite styrka också, men vi fick besök, så det blev inte så och sen var klockan sovdags.

Idag fyller Em 20 år. Grattis Em!
Men födelsedag innebär födelsedagsmiddag... Eller snarare födelsedagsfrosseri... på Mc Donald's!!! Guuud vad gott det var! Och i Norge är en normalportion som en plusmeny i Sverige. Och på det åt vi en varsin Mc Flurry.
Fantastiskt!

Men när vi kom därifrån var klockan redan kvart över åtta och då kan man inte börja träna.
Fan.

Jag kanske borde gå upp tidigare imorgon och motionera innan jag går till jobbet... Men nej, jag vet redan nu att jag inte kommer göra det.
Men imorgon kväll ska jag verkligen ta tag i motionen igen! Jag är ju fortfarande helt peppad att köra på min nya livsstil och än är det inte kört, det är bara att köra på! Och det är faktiskt bara tisdag.
Synd bara att jag aldrig blir frisk... Jag vill bli frisk så vi kan ge oss ut och bara köra livet ur oss! Em har lovat att hon ska peppa mig och hjälpa mig så mycket hon kan. Och när jag blir frisk ska vi köra intervallträning i backe. Jag längtar!!!

Nu är det massvis med snö här också. Det började snöa i söndags och har snöat sen dess. Det tog mig en kvart att gräva fram bilen imorse!
Usch, nästa gång jag åker utomlands ska det bli till något varmt land!!!

Kommentarer
Postat av: Peji

Gud vad du skriver roligt. Det är jättekul att följa dig i Norge. Jag tycker avsnittet om byrån är askul. Har brädhögen förvandlats till något användbart än? Astrid fick sina första vaccinationssprutor igår. Hon gallskrek, men gick relativt bra att trösta efteråt. Stackarn ska få påfyllning i april. Det skär i en mors hjärta... Igår somnade hon kl 20.00, åt kl 01.15 och sov sedan till kl 09.00. Helt klart godkänt. Jag har bestämt mig för att köpa jympakort på friskis igen. Får ta det lugnt med hoppen bara. Sköt om dig. Kram

2009-01-21 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0