Lite bilder...

Jag har lyckats lägga in mina bilder från kameran i nya datorn, så här kommer bilderna på födelsedagstårtan till Lillebror.
Det fylldes med lemoncurd, vaniljvisp med blåbär och blåbärsgrädde.
Den hade blivit snyggare om jag hade haft tid att pilla med detaljerna, men nu var det bråttom, så det här var det som blev.





Den hade ju blivit snyggare om jag använt mig av sugarpaste istället för marsipan också, men det är mycket dyrare och svårare att få tag på.
Men jag lovar, om jag nångång ska baka en tårta till ett stort kalas så ska jag införskaffa sugarpaste och göra det på riktigt!

Ja, det var väl allt för nu...

Kommentarer
Postat av: Peji

Tjohej igen! Min dotter vill inte vara med på din blogg. Har frågat men hon sa bestämt nej... Vilken snygg tårta!!! Jag är väldigt imponerad. Tråkigt att du blivit sjuk, men du är nog snart bättre. Kul att byrån är klar. Kommer den bli kvar i Norge tror du? Astrid har pillat på tangenterna så nu beter sig datorn skumt. Typiskt. Hon har förresten börjat vakna på nätterna igen. Mitt nya liv med sömn varade en knapp vecka... Ja, ja, det är det ändå värt. Inte alla som har en så go tjej... Imorgon ska vi på tårtkalas till Emelie A och på söndag åker vi till gammelmormor och gammelmorfar i Leksboda. Jag som helst bara vill vara hemma och lata mig. Ha det. Kram

2009-01-23 @ 16:36:12
Postat av: Sara

Tårtan blev muuumsmums! du är så duktig, nu får du se till att vara rädd om dig så du inte sjuknar ner dig nå mer! KRAM!

2009-01-25 @ 01:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0